Bejelentkezés

Kosár

A kosár üres

Partnerünk: Falatozz.hu - Pizza és étel házhozszállítás, rendelés
Tovább más szegedi éttermekhez >>

ÁSZF

A weboldal üzemeltetője:

Diston-Line Kft.
3525 Miskolc, Jókai Mór utca 19.
Adószám: 22709776-2-05

Az étterem üzemeltetője:

Yeti Burger Szeged
Kantó László ev.
6723 Szeged, Csongrádi sgt. 73.
Elérhetőség és ügyfélszolgálat:
Telefonszám: 70/654-64-11

A rendeléskor megkötött elektronikus szerződés

A yetiburger.hu-n keresztül történő rendelés során háromoldalú elektronikus szerződés jön létre a felhasználó (Megrendelő), az üzemeltető Diston-line Kft. (Üzemeltető) és a kiszállítást lebonyolító étterem (Étterem), továbbiakban Felek között. A szerződés tárgya a Megrendelő által leadott ételmegrendelés.
A szerződés a Megrendelő által önként, a rendelési folyamat „Rendelés véglegesítése” lépésével jön létre. Az Üzemeltető és az Étterem közötti szerződés a háromoldalú szerződés előzménye, mely korábban megállapodási szerződésben megköttetett.

Az Üzemeltető által működtetett Étterem weboldala a Falatozz.hu ételrendelő portál aloldala, bizonyos funkciók ezért a falatozz.hu domain név alatt futnak.

A háromoldalú szerződésben foglalt jogok és kötelezettségek:

1. A Megrendelő részéről:

A Megrendelő a rendeléshez szükséges adatait az Üzemeltetővel és az Étteremmel a regisztráció során osztja meg. A regisztráció során csak valós és hiteles adatokat adhat meg, a Felek rendelkezésére bocsátott információkért kizárólag a Megrendelő tartozik felelősséggel. A Megrendelő adatainak kezelése a Falatozz.hu Adatvédelmi elvei alapján történnek.
A Megrendelő rendelésének véglegesítésével az Üzemeltetőn keresztül megbízza az Éttermet, hogy készítse el és szállítsa ki a megrendelését, a megrendelésre vonatkozó részletek alapján, melyet a Megrendelő hagyott jóvá.
A Megrendelő az általa megrendelt tételeket köteles az Étteremtől átvenni, amennyiben a megrendelés az általa megrendelt módon került kézbesítésre. Megrendelés a rendelés véglegesítését követő 5 percen belül mondható le a visszaigazolas <kukac> yetiburger <pont> hu email címre küldött elektronikus levélben. Amennyiben az Étterem nem a Megrendelő által megrendelt módon kézbesíti a megrendelést, a Megrendelő nem köteles azt átvenni, panasszal élhet.
A Megrendelő a megrendelt tételeket az Étteremnek a rendelése során megjelölt fizetőeszközzel köteles kifizetni.

2. Az Üzemeltető részéről:

Az Üzemeltető a Megrendelő által a regisztrációkor megosztott adatokat a Falatozz.hu Adatvédelmi elveiben rögzített módon kezeli. Rosszhiszemű rendelések esetén fenntartja a jogot, hogy IP cím alapján történő visszakereséssel felkutassa a Megrendelőt és személyes adatokkal való visszaélés miatt feljelentést tegyen.
Az Üzemeltető köteles a Megrendelő megrendelését 10 percen belül telefonon, vagy elektronikus úton továbbítani az Étteremnek, egyúttal a megrendelés kézbesítéséhez szükséges minden információt átadni neki.
A weboldalon keresztül leadott megrendelésekkel kapcsolatos panaszokat az Üzemeltető és az Étterem köteles kezelni. Az Üzemeltetőtől független panaszok esetén is segítséget nyújt az Üzemeltető annak érdekében, hogy a Megrendelő és az Étterem között fennálló vitás kérdés rendeződjön.

3. Az Étterem részéről

A Étterem árgaranciát vállal arra, hogy a weboldalon közzétett árai megegyeznek az általa üzemeltetett vendéglátóhely áraival. Köteles tehát a Megrendelőt a bárhol máshol közölt legalacsonyabb áron, a tőle telhető legmagasabb színvonalon kiszolgálni.
A megrendeléseket az Üzemeltetőtől kapott rendelési adatoknak megfelelően, a weboldalon kérésére szereplő szállítási feltételeket betartva teljesíti. Az Étteremre visszavezethető hiányosságok esetén az Étterem beismeri hibáját, kárpótolja a Megrendelőt és megvédi az Üzemeltető jó hírét. A megrendelés kézbesítése során nem ösztönözheti a Megrendelőt arra, hogy a jövőbeni megrendeléseit az Üzemeltető szolgáltatásainak kihagyásával adja le.
Amennyiben az Étterem pillanatnyi kapacitása nem elegendő a Megrendelő kiszolgálására és előre láthatóan nem tudja teljesíteni a rendelést, azt köteles a Megrendelővel a teljesíthetetlen rendelés elfogadása előtt közölni.
Az Üzemeltető és az Étterem közötti együttműködés egyéb, Megrendelőre közvetlenül nem vonatkozó részleteiről külön megállapodás rendelkezik.
A szerződés tárgyát képező megrendelés részleteit az Üzemeltető eltárolja, vitás kérdésekben visszanézhetők.

Reklamáció

Az esetleges reklamációkat a visszaigazolas <kukac> yetiburger <pont> hu email címre várjuk. Ügyfélszolgálatunk a beérkezett panaszokat jellegüktől függően az Étteremnek, vagy az Étteremnek továbbítja. Bár a problémák megoldásának ideje azok forrásától függ, az ügyfélszolgálat mégis törekszik rá, hogy minél hamarabb el tudja hárítani a kellemetlenséget.
Amennyiben nem vagy elégedett az Ügyfélszolgálatunk által nyújtott panaszkezeléssel, úgy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz fordulhatsz jogorvoslatért, illetve a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhatsz.